بادکنک آرایی مناسبت ها از جمله زیباترین دکور هایی است که می توان برای مراسم بکار برد.

تابحال شده است بخواهید مراسمتان را به بهترین نحو تزیین کنید؟ حتما به فکر افتاده اید تا با بادکنک دکور محل برگزاری را تزیین کنید. فارغ از اینکه مراسم و برنامه شما چه باشد استفاده از بادکنک می تواند ایده خوبی برای دکور باشد.

بادکنک آرایی مناسبت ها به مناسبت های مختلفی تقسیم می شود. در ذیل به معرفی و بررسی هر کدام می پردازیم.

 

دکور بادکنک در انواع مراسم

در زیر انواع ضمن معرفی انواع مراسم دکور های مورد استفاده در هر کدام را خواهیم دید.

بادکنک آرایی جشن تولد

بادکنک ها یکی از وسایل تزئینی زیبا و جذاب برای جشن تولد ها می باشند که در رنگ ها و طرح های جذاب وجود دارند. استفاده از آنها علاوه بر دیزاین جشن تولد کودکان برای تزئین تولد و مراسم های مختلف افراد بزرگسال نیز بسیار کاربرد دارد.

مدل های زیبا و شیکی از بادکنک آرایی جشن تولد وجود دارد که استفاده از هر کدام از این ایده ها برای جشن تولد، می تواند دکوراسیون جذاب و منحصر به فردی ایجاد نماید.

جشن تولد، بیبی شاور، جشن دندونی و ... همه از جمله مراسم هایی هستند که می توان برای آنها از یک دکور بادکنک جذاب و به یاد ماندنی استفاده کرد.

پکیج 2 تولد سلام بادکنک
پکیج ۲ تولد سلام بادکنک

 

بادکنک آرایی جشن عبادت

بیشتر خانواده های مذهبی ۹ سالگی دختر خود را که روز بلوغ اوست جشن می گیرند. این مراسم به دلیل لطافت ها و زیبایی هایش خاطرات زیادی به همراه دارد.

بادکنک آرایی جشن عبادت بخاطر شرایط ویژه اش باید بسیار خاص و با گل همراه باشد.
بهتر است برای بادکنک آرایی جشن تکلیف از رنگ های سفید، طلایی، سبز کمرنگ، لیمویی روشن و گلبهی و صورتی و بسته به شرایط محیط استفاده کرده.

در بادکنک آرایی جشن تکلیف از طرح هایی که زوایای تندی دارند استفاده نمی شود و از طرح های انحنادار استفاده می کنند تا آرامش بیشتری را منتقل کنند .

بادکنک آرایی جشن تکلیف تم خاصی ندارد و بیشتر مواقع با طرح های گل انجام می شود ولی بستگی به اینکه محیط اجرا کار چگونه باشد امکان اجرای ستون های بادکنک نیز وجود دارد.

در زیر نمونه هایی از بادکنک آرایی جشن تکلیف یا همان جشن عبادت را مشاهده می کنید.

بادکنک آرایی جشن عبادت
بادکنک آرایی جشن عبادت

 

بادکنک آرایی عروسی

استفاده از بادکنک‌های رنگی یکی از هیجان‌انگیزترین ایده‌ها برای برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف است. هر چند استفاده از تزیین بادکنکی بیشتر در جشن تولد مورد توجه قرار می‌گیرد. اما امروزه بادکنک آرایی عروسی نیز جایگاه ویژه‌ای را در عروسی‌های مدرن به خود اختصاص داده است.

جشن عقد، عروسی، سالگرد ازدواج، ماهگرد و ... همگی از بیاد ماندنی ترین خاطرات زندگی هر فردی است. در مراسم عروسی علاوه بر استفاده از گل، از بادکنک به عنوان دیزاین قسمتی از مراسم استفاده می شود.

بنابراین عروس و دامادهایی که دوست دارند جشن عروسی خود را مدرن و متفاوت برگزار کنند، از بادکنک آرایی عروسی برای تزیین محل برگزاری جشن خود استفاده می‌کنند. اگر شما هم به دنبال ایده‌های ناب برای مراسم خود هستید با ما همراه باشید تا بتوانید جدیدترین و بهترین ایده‌‌های مراسم مختلف را در ذهن خود طبقه‌بندی کنید.

عقد و عروسی سلام بادکنک
عقد و عروسی سلام بادکنک

جایگاه عروس و داماد محلی رو به مهمانان است و معمولا اندکی بلندتر از سایر بخش‌های تالار یا سالن عروسی است. بنابراین استفاده از تاج بادکنکی و یا طرح‌های مختلفی از بادکنک آرایی عروسی می‌تواند زیبایی فوق‌العاده‌ای را به جشن شما ببخشد. استفاده از ترکیب رنگ‌های زیبا می‌تواند عروسی شما را به یکی از رویایی‌ترین عروسی‌های جهان تبدیل کند.

 

بادکنک آرایی جشن مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

بازگشایی مدارس در مهر همیشه یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است که برای هر فرد باقی می ماند. این خاطرات با ورود با دانشگاه و شروع سال تحصیلی هر سال تجدید می شود.

کودکان امروز غالبا وقتی وارد مهد می شوند بطور میانگین در هر ماه حدود ۲ تولد را در محل مهد تجربه می کند بادکنک آرایی مهد کودک با توجه به شرایط رنگی محیط مهدها بسیار خاص و جالب است. چرا که کودک در این سن تم های زیادی را می شناسد و تشخیص رنگ ها برایش خاص و ویژه است.
بعضی از مهد کودک ها در جشن های بازگشایی، جشن های نوزاد، از بادکنک آرایی استفاده می کنند.
سلام بادکنک آماده همکاری با مهد کودک ها با ارائه انواع بادکنک آرایی ها با تخفیفات ویژه است.
مدارس نیز از بادکنک آرایی در جشن های آغاز سال تحصیلی ، جشن های نوروز ، جشن الفبا و جشن های دهه فجر استفاده می کنند.
بادکنک آرایی مدارس نیز بخاطر حس خوبی که بچه ها نسبت به بادکنک دارند بسیار تاثیرگذار و شاد است. از بادکنک های هلیومی میتوان در بادکنک آرایی مدارس استفاده کرد. بادکنک هلیومی حس شادی بسیار خوبی را به دانش آموزان انتقال می دهد.

 

بنر سلام بادکنک 4

بنر سلام بادکنک ۴


بنر سلام بادکنک ۴

بادکنک آرایی افتتاحیه

افتتاحیه فروشگاه ها یا افتتاحیه شعب جدید برندهای معروف از جمله جشن هایی است که در آن بادکنک آرایی جلوه زیادی به محل افتتاح و باعث تجمع افراد زیادی در آن محل می شود.

افتتاحیه مراکز تجاری و فرهنگی، جشنواره فروش و حراج همگی نیازمند جلب توجه عابران و مخاطبان برند شما هستند.

غالبا در بادکنک آرایی های افتتاحیه ها از رنگ و لوگوی برند استفاده می شود . شکل درب ورودی ، فضای مناسب برای انجام بادکنک آرایی و ارتفاع سقف از مواردی است که باید برای طراحی و دیزاین این نوع مراسم به آن توجه زیادی نمود .

بادکنک آرایی سلام بادکنک با ارایه زیباترین دکور ها برای جشن افتتاحیه جلوه چشم نواز و خاصی به مراسم شما می دهد.

افتتاحیه <a  href=سلام بادکنک" width="456" height="342">
افتتاحیه سلام بادکنک

 

بادکنک آرایی مناسبت های ملی

بادکنک آرایی مناسبت ها ملی شامل: نوروز، یلدا، ۲۲ بهمن، دهه فجر، هفته دفاع مقدس و ...

 

بادکنک آرایی یلدا

تزیین بادکنک شب یلدا با رنگ های جذاب و زیبا امکان پذیر است. همان طور که می دانید بادکنک آرایی یلدا در رنگ های مختلف مخصوص این شب خریداری می شود.

رنگ قرمز رنگ مخصوص این شب است که با رنگ های جذابی نظیر انار، هندوانه و … هماهنگی کامل دارد. رنگ سبز، قرمز و مشکی برای اینکه تداعی کننده میوه هندوانه باشد، بسیار مورد توجه خواهد بود.

تزیین بادکنک برای ترتیب دهی یک جشن فوق العاده انجام می شود. در واقع شب یلدا می تواند مجموعه ای از تزیینات زیبا و جذاب را در اختیار شما قرار دهد.

 

بادکنک آرایی ۲۲ بهمن و دهه فجر

همه ساله با فرارسیدن ایام ۲۲ بهمن که مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، در کشورمان جشن های زیادی برگزار می شود.

همچنین در مدارس سراسر کشور به آذین بندی و اجرای برنامه های مختلف می پردازند. از این رو یکی از دغدغه های دانش آموزان در این ایام تزیین کلاس درس می باشد .

برای این کار از تزییناتی مثل بادکنک آرایی، استفاده از شرشره ها و کاغذ های رنگی، تصویر پرچم ایران، روزنامه دیواری و نقاشی هایی زیبا مربوط به این مناسب ها استفاده می کنند.

گرامی داشت دهه فجر، هفته دفاع مقدس و ۲۲ بهمن در سازمان ها و ادارات دولتی نیز با اجرای مراسم های مختلفی برگزار می شود.

بادکنک دهه فجر سلام بادکنک
بادکنک دهه فجر سلام بادکنک

بادکنک آرایی نوروز

نوروز یکی از اعیاد و جشن های بزرگ فارسی زبانان در سراسر دنیا است. نوروز همراه با مراسم ها و آداب مخصوصی در سراسر کشور برگزار می شود. هر منطقه با اجرای برنامه محلی و قومی به خصوصی نو شدن طبیعت و شکوفه زدن بهار را جشن می گیرد.

تزیین این مراسم ها در پاساژ ها و مراکز خرید به گونه های چشم نوازی انجام می گیرد. هر ساله در آغاز سال و با شروع فصل بهار پاساژها و مال های زیادی اقدام به تزیین محل خود با بادکنک می کنند.

بادکنک آرایی نوروز می تواند به محل شما زیبایی دو چندان ببخشد.

2 عروسی سلام بادکنک 300x217 - بادکنک آرایی مناسبت ها

بادکنک آرایی مناسبت های مذهبی

بادکنک آرایی مناسبت ها مذهبی شامل: عید غدیر، نیمه شعبان، عید فطر، ۱۳ رجب، ولادت ها و ...

بادکنک آرایی عید غدیر

عید غدیر از جمله بزرگترین عید شیعیان و مسلین جهان است. هر ساله در عید غدیر مراسم ها و جشن های گوناگونی برگزار می شود. علاوه بر چراغانی و تزیین کوچه و خیابان، می توان از طرح های بادکنک آرایی برای تزیین استفاده کرد.

بادکنک آرایی جشن عید غدیر همواره زینت بخش مراسم و جشن های این مناسب است. برکه و آب، نخل های سرسبز و انواع دیگر دکور از جمله طرح هایی هستند که می توان استفاده کرد.

بادکنک آرایی مراسم مذهبی
بادکنک آرایی مراسم مذهبی

بادکنک آرایی نیمه شعبان

نیمه شعبان از جمله بزرگترین اعیادی است که مورد توجه شیعیان و مسلمین جهان است. هر ساله در آستانه میلاد امام زمان علیه اسلام کوچه و برزن چراغانی و ریسه بندی می شود. بنر های تبریک سراسر شهر ها را فراگرفته و مردم سعی در برگزاری هزچه باشکوه تر این مراسم دارند.

از جمله تزییناتی که در جشن نیمه شعبان مورد استفاده قرار می گیرد، بادکنک آرایی است.

بادکنک آرایی نیمه شعبان با طرح ها و نقوش منحصر بفردی انجام می شود. گل نرگس، طاق و ستون، گل های بهاری و ... از جمله این طرح های زیبا هستند.

سلام بادکنک با ارایه دکور های چشم نواز آماده اجرای هر طرحی متناسب با نیمه شعبان است.

سلام بادکنک گل های بهاری
سلام بادکنک

 

بادکنک آرایی دیگر مناسبت های مذهبی

اعیاد و ولادت های مذهبی از جمله مراسم هایی هستند که در تزیین آنها از دکور بادکنک استفاده می شود.

عید فطر، ۱۳ رجب، ولادت ائمه اطهار، عید قربان و ... همگی مورد توجه مسلمانان قرار دارد. در این گونه اعیاد با برگزاری جشن و یا یادبود سعی در بزگداشت آنها دارند.

بادکنک آرایی مراسم های مذهبی و اعیاد مذهبی ایده مناسب و خوبی برای تزیین فضا با بادکنک هستند.

سلام بادکنک سیزده رجب
سلام بادکنک سیزده رجب

بادکنک آرایی مناسبت های میلادی

بادکنک آرایی مناسبت ها میلادی مانند: کریسمس، وینتاین، عید پاک، بلک فرایدی و ...

بادکنک آرایی کریسمس

هر ساله با در ابتدای فصل زمستان و با شروع سرما و برف، مسیحیان سراسر عالم با بزرگداشت میلاد حضرت مسیح، جشن های گوناگونی برگزار می کنند.

تزیین درخت کریسمس، بابانوئل و جوراب و انواع شکلات از جمله مورادی است که در تزیینات کریسمس مورد استفاده قرار می گیرد.

تزیینات کریسمس با بادکنک آرایی می تواند چشم نواز تر و ماندگارتر باشد.

کریسمس سلام بادکنک
کریسمس سلام بادکنک

 

بادکنک آرایی ولنتاین

از جمله مناسبت هایی که اخیرا در رواج پیدا کرده است، ولنتاین است. در این روز با اهدای هدیه و کادو میزان علاقه خود را به یکدیگر ابراز می کنند.

هدیه های ویژه روز عشق یا همان ولنتاین با بادکنک های قلبی شکل و قرمز رنگ همراه است. در این بین می توان از استافر یا همان هدیه درون بادکنک نیز استفاده کرد.

بادکنک آرایی ولنتاین در کافه، کافی شاپ، رستوران و منزل توسط گروه سلام بادکنک قابل انجام است.

بادکنک ولنتاین
بادکنک ولنتاین


 

گروه سلام بادکنک مفتخر است تا با طراحی بروز دکورهای بادکنک، مراسم شما را به بهترین نحو دیزاین کرده و زیبایی آنرا دو چندان کند . نمونه کارهای ما را در اینجا ببینید.

جهت مشاوره و سفارش این طرح با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۰۵۷۹۳۳

ما را در شبکه های اجتماعی پیگیر باشید.

اینستاگرام سلام بادکنک