باز آمد بوی ماه مدرسه، بوی بازی‌های راه مدرسه … . این شعر دقیقا نمادی از شروع سال جدید است که بسیاری از مدارس و مهدکودک‌ها با این موزیک از گذشته تا به امروز به دانش‌آموزان نوید بازگشایی مدارس را می‌دهند. یکی از کارهایی که مدارس باید به آن توجه بسیار زیاد کنند؛ کاهش استرس کلاس اولی‌ها و همچنین کودکان پیش دبستانی است. چرا که آنها اولین گام را برای تحصیل برداشته‌اند و سراپا غرق در استرس و ترس جدایی از خانواده هستند. برای این منظور جهت کاهش استرس و روحیه بخشیدن به آنها مدیران مدرسه باید در ابتدای روز بازگشایی مدرسه را به یک محیط شاد و رویایی تبدیل کنند. یکی از کارهایی که می‌توان انجام داد، بادکنک آرایی است. شما جهت بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه و همچنین بادکنک آرایی مهدکودک می‌توانید از یک تیم طراح و متخصص بهره بگیرید.



 

1 300x146 - بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه

بادکنک آرایی به مناسبت بازگشایی مدرسه چه حسی در دانش‌آموزان ایجاد می‌کند؟

همانطور که بیان شد؛ همیشه بازگشایی مدارس برای برخی از دانش‌آموزان با استرس زیاد همراه است. به عبارتی آنها همیشه بر این باورند که با حضور در مدرسه از پدر یا مادر خود دور می‌مانند و ممکن است به آنها آسیب وارد شود. این در کودکان ۶ و ۷ سال که تازه به مدرسه ورود پیدا می‌کنند بیشتر خواهد بود. چرا که اغلب آنها تجربه کافی ندارند و همه چیز برایشان گنگ و نامفهوم است. بنابراین مدارس باید به فکر سلامت روح دانش‌آموزان باشند و به آنها در همان ابتدای مسیر حس خوش مدرسه و بازی با دوستان را القا کنند.

 

3 300x200 - بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه

 

یکی از کارهایی که موجب شادابی دانش‌آموزان می‌شود و آنها را علاقه‌مند به مدرسه می‌کند، جشن اول ماه مهر ماه است. مدارس برای این روز باید تدارکاتی را ببینند که به دانش‌آموز خوش بگذرد و استرس آن را حین حضور در کلاس کم کند. یکی از کارهای کمک‌کننده در این مسیر بادکنک آرایی و همچنین پذیرایی و نمایش است.

در بازگشایی مدارس مدیران می‌توانند طاق ورودی مدرسه را به وسیله بادکنک تزئین کنند. جهت سفارش بادکنک آرایی مدرسه شما می‌توانید از تیم‌های متخصص و طراح در این حوزه کمک بگیرید. در این حالت آنها با بهره از بادکنک‌های رنگی و تزئین آنها حس شوق و نشاط را به دانش‌آموزان جدیدالورود القا می‌کنند.

 

2 - بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه

انواع تم بادکنک آرایی در مدرسه

مدیران مدرسه‌ها می‌توانند با سلیقه خود به متخصصین و طراحان تم پیشنهادی خود را بدهند تا آنها اجرا کنند. اما اگر ایده‌ای در ذهن نداشته باشند می‌توانند با مشاهده نمونه کار بادکنک آرایی مدارس ایده بگیرند. اما به طور کلی تم های گوناگونی برای بادکنک آرایی در مدارس می توان اجرا کرد. مانند:

  • تم پرچم ایران (بهره از بادکنک‌های قرمز، سفید و سبز)
  • تم زنبوری (ترکیبی از بادکنک‌های مشکی و زرد)
  • تم میکی موس (ترکیبی از بادکنک‌های سفید، قرمز و مشکی)
  • تم کفشدوزکی (ترکیبی از بادکنک‌های خال‌دار مشکی و قرمز)
  • بادکنک آرایی با تم فروزن السا و آنا (مناسب برای مدارس دخترانه)
  • بادکنک‌ آرایی رنگین کمان (از بادکنک‌های رنگی استفاده می‌کنند)
  • بادکنک آرایی با تم‌های کارتنی (اسپایدر من، بتمن، باب اسفنجی، سگ‌های نگهبان و… .)

شما برای اجرایی کردن همه این تم‌ها جهت بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه می‌توانید از تیم متخصص و طراح سلام بادکنک کمک بگیرید. این افراد با حضور در مدرسه یا مهدکودک شما بادکنک آرایی را به نحوه احسن برایتان انجام خواهند داد. در نتیجه در ابتدای روز سال تحصیلی کودکان و دانش‌آموزان از دیدن این همه بادکنک و زیبایی، گریه و بی‌تابی و استرس را به طور کل فراموش خواهند کرد.

 

4 300x201 - بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه

 

قیمت بادکنک مدرسه و طراحی آن

بسیاری از مدیران مدرسه برای برگزاری جشن اولین روز مهرماه باید بودجه مشخصی را در نظر بگیرند. به همین منظور هزینه انجام دادن یک کار برای مدارس بسیار مهم و حائز اهمیت است. به طور کلی بادکنک آرایی در زیباسازی جشن مهر ماه و همچنین قوت قلب بخشیدن و شاداب کردن دانش‌آموزان نقش مهم و کلیدی دارد. اما آیا هزینه‌ای که باید برای این کار صرف شود، ارزشش را دارد یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید به همه مدیران مدارس این نوید را بدهیم که بادکنک از نمونه وسایل تزئینی ارزان قیمت محسوب می‌شود. بنابراین شما برای صرفه‌جویی در هزینه‌های پیش‌روی خود می‌توانید از بادکنک بهره بگیرید. اگر باز هم قانع نشدید کافیست هزینه یک طاق بادکنکی را به یک طاق پر از گل مقایسه کنید. قطعا قیمت گل به نسبت هزینه خرید یک بادکنک ارزان‌تر خواهد بود.

باید به این نکته توجه کنید که قطعا دانش‌آموزان از دیدن بادکنک بیشتر شگفت‌زده می‌شوند و شادی خواهند کرد. مخصوصا که اگر در انتهای جشن یک بادکنک نیز به آنها هدیه دهید. با هزینه کم می‌توانید بیشتر شوق و امید را در چشمان دانش‌آموزان خود مشاهده کنید.

هزینه بادکنک آرایی هم به نسبت بودجه شما متناسب‌سازی می‌شود. بنابراین نگران هزینه نباشید. سلام بادکنک همیشه به نفع شما کار می‌کند. شما با بهره از خدمات این تیم می‌توانید بادکنک آرایی جشن فارغ التحصیلی دانش‌آموزان یا دانشجویان خود را نیز انجام دهید.

 

استعلام قیمت بادکنک آرایی مدارس و مهدکودک

تماس بگیرید

 

 

2 300x202 - بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه

 

بادکنک هلیومی یا بادکنک معمولی، کدام بهتر است؟

قطعا متناسب با بودجه باید به این سوال پاسخ داد. چرا که بادکنک هلیومی به نسبت بادکنک معمولی گران قیمت‌تر است. بنابراین اگر به دنبال قیمت مناسب و بادکنک آرایی به صورت طاق شکل یا بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه هستید؛ بادکنک معمولی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. اما اگر به فکر ماندگاری بلند مدت‌تر برای چند روز هستید و قصد دارید بادکنک را به سقف کلاس مدرسه یا راهروی ورودی متصل کنید، قطعا پیشنهاد ما به شما خرید بادکنک‌های هلیومی است. در هر صورت شما قبل از هر کاری می‌توانید با متخصصین و طراحان سلام بادکنک تماس بگیرید و از آنها مشاوره دریافت کنید.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، جشن روز اول مهرماه بسیار مهم است. چرا که با وجود این جشن دانش‌آموزان از استرس دور می‌مانند و با مدرسه، مدیران و معلمان خود ارتباط بهتری می‌گیرند. شما برای زیبایی هر چه بیشتر جشن روز اول مدرسه می‌توانید از بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه بهره بگیرید. برای بادکنک آرایی بازگشایی مدرسه متخصصین و طراحان سلام بادکنک در خدمت شما هستند.