یکی از بهترین وسایل برای تزئین و دکوراسیون جشن و مهمانی‌ها، بادکنک است. شما به وسیله بادکنک آرایی می‌توانید یک دکور فوق‌ زیبا برای مراسمات خود ایجاد کنید. بادکنک آرایی یلدا سبب می‌شود تا شما بتوانید جشن یلدا را با شکوه‌تر برگزار کنید. در نتیجه شما در این شب طولانی سال می‌توانید عکس‌های یادگاری زیباتری را ثبت کنید. بادکنک آرایی شب یلدا در برخی از سازمان‌ها و مدارس نیز رایج است. مدیران این مجموعه‌ها با بادکنک آرایی یلدا ساده می‌توانند دکوری مناسب ایجاد کنند که این شب را در ذهن‌ها ماندگار کنند. برای بادکنک آرایی یلدا می‌توانید از رنگ‌های یا تم‌های مختلف نظیر بادکنک آرایی یلدا با تم هندوانه یا بادکنک آرایی یلدا انار بهره بگیرید. در ادامه درباره تزئینات یلدایی بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

بادکنک آرایی یلدا | سلام بادکنک | بادکنک آرایی شب یلدا

 

نکات مهم و طلایی که باید قبل از بادکنک آرایی یلدا بدانید!

بادکنک آرای شب یلدا باید توسط افراد کار بلد انجام شود. به همین منظور برای بادکنک آرایی یلدا می‌توانید از مجموعه و تیم بادکنک آرایی سلام بادکنک کمک دریافت کنید. اما قبل از بادکنک آرایی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

 

پرهیز از زیاده‌روی

فراموش نکنید که جشن یلدا همانند یک جشن تولد نیست. بنابراین شما برای جشن گرفتن این شب نباید پیش از اندازه و به میران بادکنک آرایی مناسبت‌های دیگر مانند جشن تولد، عروسی، عقد، فارغ‌التحصیلی و... بادکنک خریداری کنید. در حقیقت در خرید بادکنک تم یلدا نباید زیاده‌روی کنید. چرا که در این شب علاوه بر بادکنک، آیتم‌های دیگری برای ساختن یک دکور و زیبایی وجود دارند. به عنوان مثال میز یا سفره شب یلدا خود می‌توانند یک دکور فوق‌العاده را ایجاد کند.

اگر مهارت خاصی در بادکنک آرایی ندارید، می‌توانید از ایده‌های مختلف بهره بگیرید یا از تیم‌های متخصص کمک درخواست کنید. جهت سفارش بادکنک آرایی یلدا می‌توانید از همین حالا با تیم سلام بادکنک تماس بگیرید.

 

دقت در انتخاب و تم بادکنک آرایی

نکته دوم که باید قبل از بادکنک آرایی یلدا باید به آن توجه کنید؛ خرید بادکنک در رنگ و طرح مناسب براساس تم انتخابی است. به عنوان مثال اگر تم انتخاب شده توسط شما، هندوانه باشد، باید از بادکنک‌های سفید، سبز و قرمز بهره بگیرید. این در حالیست که در تم انار همه بادکنک‌ها را باید به رنگ قرمز بخرید.

پس قبل از خرید بادکنک با تیم طراح حتما هماهنگ باشید. بهترین و آسان‌ترین کار سپردن صفر تا صد کار به طراحان است. آنها بر اساس تم انتخابی شما، بادکنک‌های مناسب را خریداری می‌کنند و تم را در منزل یا مدرسه و... پیاده‌سازی می‌کنند.

برای خرید و سفارش بادکنک‌ها باید به جنس بادکنک نیز توجه ویژه داشته باشید. از بادکنک‌های محکم و جنس خوب استفاده کنید. چرا که در غیر اینصورت امکان ترکیدن سریع آنها وجود خواهد داشت.

 

بادکنک آرایی یلدا | سلام بادکنک | بادکنک آرایی شب یلدا

 

در نظر گرفتن زمان و سفارش به موقع

همانطور که می‌دانید؛ اجرای بادکنک آرایی یلدا و همچنین نصب بادکنک‌ها نیازمند زمان مناسب است. بنابراین شما نمی‌توانید به تیم طراح یک روز یا چند ساعت قبل سفارش بدهید. برای اجرا و پیاده‌سازی تم مورد نظر یلدا باید از قبل با تیم ما هماهنگ کنید تا بتوانیم زمان را مدیریت کنیم. سلام بادکنک معمولا برای اجرا و دکور کردن بادکنک‌ها از حدود ۳-۴ ساعت قبل از شروع شدن جشن یلدا سر لوکیشن حاضر می‌شود تا بتوانند بهترین نتیجه را برایتان رقم بزند.

 

بادکنک آرایی یلدا | سلام بادکنک | بادکنک آرایی شب یلدا

 

چند ایده برای بادکنک آرایی شب یلدا

شاید تصور کنید که تنها یک تم هندوانه برای بادکنک آرایی یلدا وجود دارد. اما سخت در اشتباه هستید. چرا که صدها ایده وجود دارد که شما با بهره از آن می‌توانید به راحتی بادکنک آرایی کنید و جشن یلدا را بسیار منحصر به فرد و خاص در کنار دوستان و آشنایان خود برگزار کنید. برخی از این ایده‌ها به شرح زیر است:

  • درست کردن اشکال و نمادهای شب یلدا. (انار، هندوانه، کدو حلوایی و...)
  • طاق بادکنکی دایره با رنگ‌های مناسب یلدا نظیر سبز و قرمز
  • طاق بادکنکی به شکل هندوانه
  • بادکنک آرایی گاری‌های قدیمی برای چیدمان میوه‌ها و غذاهای یلدایی روی آن
  • بادکنک آرایی به شکل قاب. خانواده می‌توانند پشت این قاب زیبا قرار بگیرند و تصاویر ماندگاری را ثبت کنند.

تمامی ایده‌های مختلف بادکنک آرایی شب یلدا را می‌توانید در وبسایت سلام بادکنک مشاهده کنید. برای دریافت جدید ترین نمونه کار های در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام و ... به ما پیام دهید.

 

 

بادکنک آرایی یلدا | سلام بادکنک | بادکنک آرایی شب یلدا

 

هزینه بادکنک آرایی یلدا

در بادکنک آرایی، براساس تم انتخابی نوع و تعداد بادکنک‌های مختلفی به کار گرفته می‌شود. بنابراین هزینه بادکنک آرایی یلدا یا سایر مراسمات یک عدد مشخص نیست. براساس نوع انتخاب تم و همچنین تعداد بادکنک‌ها این عدد می‌تواند متفاوت باشد. برای اطلاعات کامل از هزینه بادکنک آرایی یلدا، می‌توانید همین حالا با تیم سلام بادکنک تماس بگیرید و درباره قیمت و هزینه دقیق سوال کنید. می توانید ایده یا طرح دلخواه خود را مشخص کنید.

 

بادکنک آرایی یلدا | سلام بادکنک | بادکنک آرایی شب یلدا

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، شما به وسیله بادکنک آرایی یلدا می‌توانید شبی به یادماندنی را برای خود و خانواده و دوستان بسازید. بنابراین تصاویری که از این جشن ثبت می‌کنید متفاوت‌تر خواهد بود و یادگاری تا ابد برای شما ماندگار می‌ماند. اگر شما هم علاقه‌مند به بادکنک آرایی در شب یلدا هستید، می‌توانید سفارش خود را برای یلدا ثبت کنید. فراموش نکنید که تم‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ای را از طریق بادکنک آرایی برای این شب می‌توانید اجرا کنید.