زیبایی و جلوه بصری خود می‌تواند راهکاری کاربردی به منظور تبلیغات به حساب بیاید. برند ها از روش‌های گوناگونی برای تبلیغ و جلب نظر مخاطبان استفاده می‌کنند. تکراری بودن این ایده باعث می‌شود هزینه‌های زیاد شما برای تبلیغ، بازده خوبی نداشته‌باشد. استفاده از بادکنک آرایی در بلک فرایدی می‌تواند فروشگاه شما را از بقیه رقبا متمایز کند

با کمک تیم سلام بادکنک می‌توانید به راحتی از این روش بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم به بادکنک آرایی بلک فرایدی بپردازیم.

 

 | بادکنک بلک فرایدی | سلام بادکنک | بادکنک بلک فرایدی | سلام بادکنک

 

تخفیف بلک فرایدی

کسب و کار‌های گوناگون در زمان‌های خاصی از سال بر روی محصولات خود تخفیف می‌گذارند. با توجه به نزدیک شدن سال نو میلادی آمار خرید و فروش در روزهای منتهی به پایان سال به شدت بالا می‌رود. در این زمان برند‌های بزرگ جهانی بر روی محصولات خود تخفیف‌های شگفت انگیزی می‌گذارند. جمعه سیاه و تخفیف‌های بی نظیر آن در واقع فرهنگ کشور آمریکا بود. با گذر زمان کشورهای مختلف نیز این رویه را پیش رو گرفتند به طوری که امروزه Black Friday در بیش از ۱۵۰ کشور در جهان برگزار می‌شود.

این حراجی یک روز بعد از جشن شکرگذاری و در آخرین پنجشبه نوامبر هر ساله برگذار می‌شود. قیمت‌های پایین و تخفیف‌های زیاد بر روی اجناس سبب می‌شود که افراد خرید سال نو و هدایای خود را به راحتی انجام دهند. همان‌طور که اشاره شد؛ در ایران نیز حراجی روز بلک فرایدی وجود دارد. با کمک تیم حرفه‌ای ما در جمعه سیاه دکوری متفاوت داشته باشید و از خدمات بادکنک آرایی در بلک فرایدی استفاده کنید.

 

بادکنک آرایی بلک فرایدی (4) | بادکنک بلک فرایدی | سلام بادکنک

بادکنک آرایی در جمعه سیاه

تخفیف بلک فرایدی حتی در بین فروشگاه‌های مختلف ایران نیز بسیار رواج پیدا کرده‌است. در این زمان کسب و کارهای مختلف از روش‌های گوناگونی برای تبلیغ استفاده می‌کنند. همگی در تلاش هستند که تخفیف و اجناس خود را بهتر از بقیه به نمایش بگذارند و در این روز مشتریان زیادی داشته باشند. استفاده از ایده‌های تکراری در این روز نه تنها باعث جذب مخاطب نمی‌شود؛ بلکه او را از فروشگاه زده می‌کند.

در این بین شما می‌توانید از ایده‌های متنوع بادکنک ارایی برای جلب هرچه بیشتر مشتریان استفاده کنید. تلفیق هنر تزئین در کنار رنگ‌های گوناگون بادکنک‌ها جلوه ای متفاوت و بی نظیر برای فروشگاه شما ایجاد می‌کند. از جمله مزایای بادکنک آرایی بلک فرایدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        سرعت بالای مراحل آماده سازی

در مدت زمان کوتاهی تیم ما برای شما دکور مورد نظرتان را آماده می‌کند. برخلاف سایر روش‌های تبلیغی و تزئینی که زمان زیادی صرف آماده سازی آن‌ها می‌شود. در صورتی که ایده مد نظر مورد پسند شما نبود؛ در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییرات مد نظر شما اعمال می‌شود.

·        جابه جایی آسان

سبک بودن دکور و تجهیزات بادکنک آرایی سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید. ممکن است قصد داشته باشید بادکنک‌ها را از درب ورودی به محل خاصی در مغازه انتقال دهید. در این شرایط، نیازی به آمدن دوباره تیم آماده سازی نیست. شما با سیلقه خودتان می‌توانید محل استند بادکنک‌ها را تغییر دهید.

در صورت بارش باران یا سردی شدید هوا، این قابلیت کاربرد زیادی دارد. بدون نگرانی از ترکیدن بادکنک‌ها و خراب شدن بادکنک ارایی می‌توانید آن‌ها را به محل دیگری انتقال دهید.

·        کمترین آسیب به فروشگاه

اتصال بادکنک‌ها به هم با کمک گره صورت می‌گیرد. این موضوع سبب می‌شود که کمترین آسیب به دیوار و سقف مغازه وارد شود. استفاده از سایر روش‌های تزئینی در برخی موارد نیاز به سوراخ کردن بخشی از دیوار برای اتصال دارند. استفاده از فریم و استند نیز باعث می‌شود علاوه بر قابلیت جابجایی، محل کسب و کار شما خراب نشود.

·        قیمت مقرون به صرفه

بادکنک آرایی در بلک فرایدی با قیمت مناسب نیز یکی دیگر از مزایای این روش در مقایسه با سایر راهکارهای تزئینی است. قیمت بادکنک آرایی بلک فرایدی در مقابل بازده بالای این روش تزئینی پایین است. برای اطلاع از هزینه‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید. در فروشگاه سلام بادکنک قیمت هر یک از محصولات به همراه تصاویر ذکر شده است. علاوه بر خرید تجهیزات، با خیال راحت می‌توانید بادکنک آرایی بلک فرایدی مغازه خود را به ما بسپارید.

·        خطر کم

برخی از راهکارهای تبلیغی به دلیل استفاده از مواد شیمیایی مختلف و وزن بالا، خطرات زیادی با خود به همراه دارند. نصب و راه اندازی بی خطر در چنین موقعیت‌هایی حرف اول را می‌زند. استفاده از گاز هلیوم برای پر کردن بادکنک‌ها، علاوه بر کاهش وزن، خطر استفاده از آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

 

بادکنک آرایی بلک فرایدی (2) | بادکنک بلک فرایدی | سلام بادکنک

 

خدمات بادکنک آرایی بلک فرایدی سلام بادکنک

استفاده از بادکنک در مراسم‌های مختلف از دیرباز کاربرد داشته است. معمولا با گفتن بادکنک شما به یاد بادکنک جشن تولد و یا جشن‌های عروسی می‌افتید. امروزه کاربرد بادکنک ارایی تنها محدود به این مراسمات نمی‌شود و شما می‌توانید در افتتاحیه مغازه و نمایشگاه‌ها نیز از این روش بهره ببرید. در هم آمیختن هنر به همراه بادکنک‌های باکیفیت، توسط اعضای مجموعه ما سبب می‌شود دکوری خاص و زیبا به شما ارائه شود.

سلام بادکنک با سابقه بیش از ۱۰ ساله به شما مشتریان عزیز خدمات خود را عرضه می‌کند. ایده های بسیاری برای بادکنک آرایی فروشگاه شما وجود دارد که با توجه به سلیقه و مخاطبان خود می‌توانید مورد دلخواه خود را برگزینید. برای استعلام قیمت بادکنک آرایی بلک فرایدی می‌توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه کنید. هم چنین می توانید برای سفارش بادکنک آرایی یلدا روی آن کلیک کنید.

 

بادکنک آرایی بلک فرایدی (6) | بادکنک بلک فرایدی | سلام بادکنک

سخن پایانی

امروزه روش‌های گوناگونی برای جلب مشتری و افزایش سود در بازار رقابتی وجود دارد. در این بین انتخاب راهکاری پربازده و در عین حال با هزینه کم تر کاربردی است. استفاده از بادکنک آرایی برای تبلیغ تخفیف بلک فرایدی در فروشگاه یکی از این راهکار‌ها به حساب می‌آید. قیمت بادکنک آرایی بلک فرایدی نیز از مواردی است که شما را ترغیب به استفاده از این راهکار می‌کند. تیم مجرب و آموزش دیده مجموعه ما آماده اجرای هر نوع طرح و ایده، مطابق سیلقه خودتان است.