بسیاری از افراد پیش از رسیدن عید غدیر بهدنبال سفارش دکور بادکنک آرایی عید غدیر هستند تا بتوانند جشنی زیبا و باشکوه در خانه یا مکان‌های مختلف برپا کنند.

عید غدیر از مناسبت‌های مخصوص شیعیان است که در بین ایرانیان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. همواره افراد سعی دارند در این مناسبت مذهبی به‌بهترین شکل جشن بگیرند.

اگر شما نیز به‌دنبال راهی برای برگزاری هرچه بهتر این جشن هستید در کنار انتخاب خوراکی‌های خوشمزه برای پذیرایی باید دکور زیبایی نیز تزئین کنید.یک دکور جذاب و زیبا میهمانان را شگفت زده می کند و باعث میشود تا از حضور در جشن لذت ببرند.

یکی از راه‌های تزئین محیطی که قرار است جشن در آن برگزار شود استفاده از بادکنک یا همان بادکنک‌آرایی است. در ادامه بیشتر با این مورد آشنا می‌شویم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

جهت سفارش دکور بادکنک آرایی عید غدیر روی دکمه زیر بزنید.

 

 

آرایی عید غدیر 12 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

 

اهمیت سفارش دکور بادکنک آرایی عید غدیر

چرا باید برای عید غدیر به‌دنبال تزئینات زیبا و خاص باشیم؟ این روز که مصادف است با ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم هجری، زمانی است که پیامبر اسلام، امام اول شیعیان را به‌عنوان خلیفه پس از خود معرفی کرد.

هرچند اختلاف نظرهای بسیاری در ارتباط با این روز وجود دارد اما از نظر شیعیان عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین اعیاد محسوب می‌شود که باید آن را جشن گرفت و به دنیا معرفی کرد.

به‌طور کلی در کشور ما تمام اعیاد مذهبی و اسلامی محترم شمرده می‌شوند و افراد زیادی مشتاق به برگزاری جشن در این روزها هستند. عید غدیر نیز یکی از این اعیاد است که شیعیان جهان و ایران، برای برگزاری بهتر آن همواره در تلاش هستند.

راه‌های زیادی برای برگزاری هرچه بهتر جشن عید غدیر وجود دارد که از آنها می‌توان به سفره‌آرایی، تزئین سن، خرید خوراکیهای خوشمزه و استفاده از بادکنک طرح عید غدیر اشاره کرد.

 

آرایی عید غدیر 14 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

 

سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

بهترین تزئین سن برای عید غدیر کدام است؟

اگر قرار باشد جشن عید غدیر در محیط و سالنی بزرگ برگزار شود، حتما باید سن را به‌بهترین شکل تزئین کرد. برای این کار می‌توانید از گل و بادکنک کمک بگیرید.

البته برای سفارش دکور بادکنک عید غدیر، باید حتما از مجموعه‌ای معتبر کمک بگیرید تا بتوانند سن را به زیبایی هرچه تمام‌تر تزئین کنند.

 

آرایی عید غدیر 5 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

آرایی عید غدیر 6 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

 

آرایی عید غدیر 7 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

 

سفارش بادکنک آرایی برای سازمان‌ها، اداره‌ها، سالن اجتماعات، جشن‌های خانوادگی و حتی جشن‌های مناسب کودکان نیز بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود.

دلیل این موضوع انعطاف‌پذیری تزئینات با استفاده از بادکنک است. یعنی افرادی که به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارند، می‌توانند بهترین دکوراسیون را در مدل‌های مختلف برای شما به‌وجود بیاورند.

 

آرایی عید غدیر 8 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

سفارش دکور بادکنک عید غدیر برای جشن‌های خانگی

علاوه بر جشن‌هایی که توسط سازمان‌ها و اداره‌ها در روز عیدغدیر برگزار می‌شود، بسیاری از افراد نیز اقدام به برپایی مجالسی در خانه‌های خود می‌کنند.

در این سبک مجالس خانگی نیز باید با استفاده از وسایل به‌خصوص و زیبا بخشی از خانه را به‌عنوان سن و برای حضور سخنران یا مولودی‌خوان آماده کرد.

در اینجا نیز بادکنک آرایی عید غدیر برای جشن‌های خانگی می‌تواند یکی از بهترین راه‌کارها به‌شمار آید. چراکه امکان تزئین در هر بخش از خانه با توجه به سلیقه افراد وجود دارد.

ضمن اینکه بادکنک آرایی جشن خانگی می‌تواند بسیار جذاب و زیبا باشد؛ به‌گونه‌ای که افراد شرکت‌کننده در جشن تا مدت‌ها مجلس شما را از یاد نبرند.

البته برای رسیدن به این هدف نیز لازم است از افرادی برای بادکنک ارایی و تزئین دکور عید غدیر کمک بگیرید که نهایت دقت و سلیقه را در این کار داشته باشند.

 

آرایی عید غدیر 2 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

سفارش دکور بادکنک عید غدیر برای سازمانها

سازمان‌های مختلف اولین مکان‌هایی هستند که برای برگزاری جشن عید غدیر اقدام می‌کنند، از این رو لازم است در اجرای دکوراسیون از افراد حرفه‌ای کمک بگیرند.

سازمان‌ها و اداره‌ها معمولا جشن‌های خود را در سالن اجتماعات برگزار می‌کنند. این موضوع دست طراح را در تزئین سن و ایجاد دکوری زیبا، بازتر می گذارد.

 چنانچه می خواهید برای مراسم عید غدیر در  سالن اجتماعات خود بادکنک آرایی شیک و متناسب با مجلس خود داشته باشید با ما تماس بگیریدبا ما تماس بگیرید.

یکی از بهترین تزئیناتی که برای دکوراسیون سالن‌های اجتماع مورد استفاده قرار می‌گیرد بادکنک‌آرایی است. بادکنک‌ها را می‌توان در طرح‌های متنوعی روی سن پیادهسازی کرد تا دکوراسیون زیبایی برای برگزاری جشن به‌وجود آید.

 

آرایی عید غدیر 3 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

سفارش دکور بادکنک عید غدیر برای کودکان

بسیاری از سازمان‌ها و حتی والدین برای اینکه کودکان را با اعیاد اسلامی آشنا کنند، اقدام به برگزاری جشن‌های مختلف در مناسبت‌های خاص برای کودکان کرده و سعی خود را بر این دارند تا خاطراتی زیبا و جذاب برای کودکان به‌وجود آورند.

تقریبا همه کودکان نسبت به بادکنک علاقه خاصی دارند و به همین دلیل نیز می‌توان گفت یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای تزئین جشن‌های مناسب کودکان، بادکنک‌آرایی است.

بادکنک آرایی سلام بادکنک، با تجربه بالایی که در زمینه تزئین غرفه‌های کودکانه دارد به شما در این مسیر کمک کرده و می‌تواند زیباترین دکوراسیون را برای کودکان برپا کند.

برای اطمینان از این مورد می‌توانید نمونه کارهای گروه سلام بادکنک را مشاهده و در ارتباط با سفارش دکور بادکنک عید غدیر تصمیم بگیرید. 

 

 

آرایی عید غدیر 1 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

قیمت بادکنک آرایی چقدر است؟

حال که با اهمیت استفاده از بادکنک و زیبایی دکورهای تزئین‌شده با این محصول آشنا شدیم، شاید برایتان جای سوال ایجاد شد که هزینه بادکنک‌آرایی چگونه محاسبه می‌شود و چقدر است؟

درواقع نمی‌توان قیمت واحدی برای بادکنک ارایی بیان کرد، چراکه عواملی مانند نوع طرح، تعداد بادکنک‌های مورد استفاده، رفت‌وآمد طراح و تجهیزات و لوازمی که برای تزئین دکور مورد استفاده قرار می‌گیرد روی این هزینه تاثیر دارند.

این هزینه معمولا در ابتدای کار به افراد اعلام می‌شود. البته با توجه به اینکه بادکنک‌آرایی زیبایی بسیار زیادی برای جشن شما به‌وجود می‌آورد؛ بهتر است خیلی به قیمت آن توجه نکنید. جهت استعلام قیمت دکور بادکنک آرایی عید غدیر با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۵۷۹۳۳  تماس بگیرید.

بادکنک آرایی سلام بادکنک سعی خود را بر این دارد با ارائه طرح‌های متنوع برای عید غدیر، مجالس شما را به بهترین شکل تزئین کند. ضمن اینکه این مجموعه با ارائه بادکنک چاپ عید غدیر، زیبایی دکور شما چند برابر می‌کند.

 

آرایی عید غدیر 4 - سفارش بادکنک آرایی عید غدیر

جمع‌بندی

آیا سفارش دکور بادکنک عید غدیر مناسب است؟ عید غدیر یکی از مهم‌ترین اعیاد شیعیان در سراسر دنیاست و افراد مختلف سعی دارند در این روز با برگزاری جشن‌هایی باشکوه آن را به‌یاد ماندنی‌تر کنند.

در این روز جشن‌های مختلفی توسط سازمان‌ها، اداره‌ها و افراد معمولی به‌خصوص سادات برگزار می‌شود و لازم است با استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب، دکوراسیون زیبایی جهت برگزاری بهتر جشن ایجاد کنند.

یکی از بهترین روش‌های تزئین دکور یا سن استفاده از بادکنک یا در بیانی دیگر بادکنک‌آرایی است. افراد حرفه‌ای ‌و باسلیقه می‌توانند با استفاده از بادکنک، دکورهای بسیار زیبایی برای شما ایجاد کنند.