بادکنک آرایی مدتی است در میان افراد محبوب شده و برای مراسم‌های مختلفی استفاده می‌شود. این هنر زیبا می‌تواند به بهترین شکل یک مکان را تزئین کرده و باعث شاداب‌تر شدن دکوراسیون فضا شود. این هنر انواع متفاوتی داشته و در مراسم‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از انواع بادکنک‌آرایی‌ها بادکنک آرایی افتتاحیه است. این سبک از تزئین برای افتتاحیه مغازه‌ها، کسب‌وکارها، مراسم‌های خاص، جشن‌ها و … مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم راجع به بادکنک آرایی افتتاحیه که یکی از صد‌ها خدمات تیم سلام بادکنک است، توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

 

 


با بادکنک آرایی افتتاحیه 2 1024x631 - آشنایی با بادکنک آرایی افتتاحیه

 


آشنایی با بادکنک آرایی افتتاحیه جذاب مطابق با برند موردنظر

بادکنک آرایی در بدو ورود مهمانان به مراسم افتتاحیه می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. زیرا در همان ابتدای کار مهمانان را با صحنه‌ای شاد و زیبا روبرو می‌کند. تیم سلام بادکنک می‌تواند این دکور را مطابق با جایگاه برند برای هر مجموعه‌ای پیاده‌سازی کند. برای سفارش دکور بادکنک افتتاحیه شما می‌توانید رنگ و لوگوی برند خود را به این مجموعه نشان داده و از آن‌ها بخواهید تمی مطابق با آن طراحی کنند. بدین ترتیب در ابتدای ورود مهمانان با برند شما احساس صمیمیت بیشتری خواهند کرد.

 

بادکنک آرایی افتتاحیه هایپر استار

بادکنک آرایی افتتاحیه هایپر استار



جذابیت بیشتر با مدل‌های جدیدتر

شاید اگر به سال‌ها پیش بازگردیم، به‌خاطر آوریم که این هنر در سال‌های گذشته چقدر ساده‌تر بود. اما امروزه وجود طرح‌های مختلف و تنوع و خلاقیتی که در اجرای بادکنک آرایی به کار گرفته می‌شود، باعث شده تا زیبایی این هنر بسیار بیشتر از سال‌ها قبل به چشم آید. به همین دلیل نمونه‌های قدیمی تقریبا جایگاه خود را در بین مخاطبان ازدست‌داده‌اند. تیم سلام بادکنک با داشتن مجموعه‌ای از طرح‌های زیبا و همه‌پسند همواره سعی کرده تا بهترین بادکنک آرایی را مطابق با طرح‌های به‌روز برای مشتریان به ارمغان آورد.

درصورتی‌که برای سفارش در افتتاحیه دچار تردید هستید و نمی‌دانید کدام طرح را انتخاب کنید، کافی است به تیم طراحان سلام بادکنک اعتماد کنید. این تیم باتوجه‌به نوع مراسم، بهترین شکل بادکنک آرایی را برای شما اجرا خواهند کرد.

 


با بادکنک آرایی افتتاحیه 3 1024x772 - آشنایی با بادکنک آرایی افتتاحیه

 


برگزاری زیباتر جشنواره فروش

استفاده از طرح بادکنک آرایی تنها مختص به افتتاحیه نبوده و برای مراسم‌های دیگر نیز استفاده می‌شود. برگزاری جشنواره‌های فروش یکی از تکنیک‌های فروش خدمات یا محصولات است. هر چه این جشنواره زیباتر و باشکوه‌تر برگزار گردد، فروش محصولات با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

تیم سلام بادکنک در اجرای این هنر در جشنواره فروش نیز تخصص دارد. این تیم می‌تواند باتوجه‌به نوع محصول و خدمات شما ایده‌های خوبی برای اجرای جشنواره فروش به شما بدهد. این تیم سابقه همکاری با مجموعه‌های مختلف را داشته و نمونه کار‌های تیم، در سایت سلام بادکنک موجود است. برای گرفتن ایده و انتخاب طرح می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. علاوه بر این اگر طرح دلخواهی دارید و دوست دارید طرحی که در ذهن شماست در مراسم مربوطه اجرا شود، کافی است با کارشناسان این مجموعه مطرح کنید. کارشناسان طراحی این مجموعه می‌توانند انواع طرح‌های مختلف را در هر مکانی پیاده‌سازی کنند.

یک نمونه از بادکنک آرایی افتتاحیه را در بادکنک آرایی افتتاحیه مزون با تم گل و پروانه ببینید.

 

بادکنک آرایی افتتاحیه میستریا

بادکنک آرایی افتتاحیه میستریا

 

قیمت بادکنک آرایی افتتاحیه

قیمت بادکنک آرایی افتتاحیه هم مانند سایر خدمات به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع طرح شما و میزان پیچیدگی آن، تعداد بادکنک‌های مورداستفاده، جنس محصولات، تعداد سفارش‌ها، مدت‌زمان اجرای طرح و … از جمله عواملی است که روی قیمت بادکنک افتتاحیه تأثیر دارد. اما به‌طورکلی می‌توان گفت این نحوه تزئین بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و زیباتر از سایر روش‌ها بوده و برای هر نوع کسب‌وکاری نیز مناسب است.


چرا بادکنک آرایی محبوب است؟

این هنر نسبت به دیگر انواع تزئینات بسیار محبوب و پراستفاده است. اما آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید، چرا؟


      • این شیوه تزئینات نسبت به سایر روش‌ها هزینه کمتری در پی خواهد داشت.


      • بادکنک آرایی به محل برگزاری هیچ‌گونه آسیبی وارد نکرده و آلودگی و دورریز خاصی نیز ندارد.


      • اجرای آن آسان بوده و در ظرف مدت کوتاهی آماده می‌شود.


    • تنوع طرح و رنگ در اجرای آن بسیار زیاد است و دست افراد را برای انتخاب باز می‌گذارد.


 


با بادکنک آرایی افتتاحیه 1 - آشنایی با بادکنک آرایی افتتاحیه

 


کلام آخر

بادکنک آرایی یکی از زیباترین تزئیناتی است که برای مراسم‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این هنر در افتتاحیه برای برگزاری جشن شروع کسب‌وکارها بسیار مرسوم بوده و زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد. تیم سلام بادکنک یکی از تیم‌های باسابقه در اجرای انواع بادکنک آرایی بوده و می‌تواند طرح دلخواه شما را در ابعاد و اندازه‌های مختلف و باتوجه‌به رنگ سازمانی و لوگوی شما اجرا کند.

برای سفارش بادکنک آرایی افتتاحیه می‌توانید از طرح‌های خلاقانه این تیم برای مراسم‌های خود استفاده کنید. علاوه بر مراسم افتتاحیه تیم سلام بادکنک می‌تواند در اجرای جشنواره فروش محصولات نیز به شما خدمات جالبی ارائه دهد.

 




گروه سلام بادکنک مفتخر است تا با طراحی بروز دکورهای بادکنک، مراسم شما را به بهترین نحو دیزاین کرده و زیبایی آنرا دو چندان کند . نمونه کارهای ما را در اینجا ببینید.

جهت مشاوره و سفارش این طرح با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۰۵۷۹۳۳

ما را در شبکه های اجتماعی پیگیر باشید.

اینستاگرام سلام بادکنک