بادکنک آرایی تولد چگونه است؟

وقتی افراد را برای جشن تولد خودتان یا فرزندتان دعوت می‌کنید، تزئین نکردن خانه باعث می‌شود تا مهمانی شما به یک مراسم ساده و خسته‌کننده تبدیل شود. اما با کمی تلاش می‌توانید مهمانی خود را به فضایی زیبا، شاد و جذاب تبدیل کنید. «بادکنک آرایی تولد» ساده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای تزئین فضاست. این امکان را دارید تا از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، مدل‌ها و انواع تزئینات دکور بادکنک تولد بهره‌مند شوید. در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا در مورد تزئین فضا با بادکنک اطلاعات خود را افزایش دهید و از جایی مطمئن، سفارش بادکنک آرایی تولد بدهید.

 

بادکنک آرایی تولد

اهمیت بادکنک آرایی در تولد

بادکنک‌ها همیشه برای ما نوستالژیک هستند و هرجایی که آن‌ها را می‌بینیم، در ته دلمان احساس شادی و نشاط می‌کنیم. بادکنک‌ها را باید عنصر اصلی هر جشن تولدی بدانیم، به‌ویژه زمانی که می‌توانیم آن‌ها را با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تزئین کنیم؛ بنابراین، شما می‌توانید فضای خود را با بادکنک آرایی برای برگزاری رویداد‌های خاصی مانند جشن تولد زینت ببخشید.

شما این امکان را دارید از بادکنک‌ها برای دمیدن روح زیبایی و سرزندگی به مهمانی خود استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت بادکنک آرایی تولد این است که می‌توانید فضایی فانتزی، جذاب و نشاط‌ آوری ایجاد کنید. با این کار لحظاتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را هم برای خود و هم برای مهمانان عزیزتان رقم می‌زنید.

 از جمله تم های زیبا برای تولد، یک رنگین کمان زیبا روی ابرهای تولد است که از ترکیب رنگین کمان و ابر های سفید تشکیل شده اند.

 

بادکنک آرایی تولد

 

انواع بادکنک آرایی برای تولد

از انواع رنگ‌ها گرفته تا اشکال فانتزی، بادکنک‌های تولد از نظر دکوراتیو تنوع بسیاری دارند. ابتدا می‌توانید در مورد طیف رنگ‌های خود تصمیم بگیرید، سپس به سبک طراحی و ترکیبات مختلف بادکنک آرایی نگاه کنید. بادکنک‌های کروم طلایی، نقره‌ای، آبی، سفید، قرمز، سبز، بنفش، صورتی و بنفش بسیار محبوب هستند. معمولا برای تم پسرانه و مردانه از رنگ‌های سرد (مثلا آبی) و برای تم زنانه و دخترانه از رنگ‌های گرم (مثلا صورتی) استفاده می‌شود.

بادکنک آرایی طاقی

طاق بادکنکی بهترین راه برای ایجاد پس‌زمینه عالی در پشت یک میز یا محیط خاصی در خانه یا فضای باز مانند باغ است. طاق بادکنکی مرکز جذابیت و نقطه کانونی برای گرفتن انواع عکس‌های اینستاگرامی است. شما به همراه مهمانان در پس‌زمینه‌ای از طاق بادکنکی قرار می‌گیرد تا عکس‌های خاطره‌انگیزی را ثبت کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طاق بادکنکی برای تزئین ورودی منزل، راهرو و مسیر‌های پیاده‌روی بهره ببرید. برای اجرای یک تولد لاکچری به شما توصیه می‌کنیم از نمونه کار‌های قوس بادکنکی وب‌سایت «سلام بادکنک» دیدن کنید.

بادکنک آرایی با حروف

شما می‌توانید برای بادکنک آرایی جشن تولد از بادکنک‌هایی با حروف و کلمات خاصی استفاده کنید. برای مثال، اگر تازه به سن ۲۵ سالگی رسیده‌اید، این امکان را دارید تا دو بادکنک طلایی با حروف ۲ و ۵ را انتخاب کنید. معمولا بادکنک‌های حروف و نوشته به‌صورت فویلی و با تبعیت از الفبای انگلیسی اجرا می‌شوند. این بادکنک‌ها در تمام‌رنگ‌ها موجود هستند؛ اما رنگ‌های طلایی و نقره‌ای محبوبیت بیشتری دارند. با بررسی قیمت دکور تولد می‌توانید سبک طراحی و حروف موردنظر خود را انتخاب کنید تا متخصصان و طراحان ما برای تزئین و زیباسازی فضای شما اقدامات لازم را انجام دهند.

 

بادکنک آرایی تولد

 

بادکنک آرایی ستونی

تزئین بادکنک‌ها به‌صورت ستون و نیم ستون به شکل عمودی اجرا می‌شود. دکور بادکنک تولد به‌صورت ستونی یک عنصر تزئینی بسیار متنوع است که در رنگ‌های مختلف اجرا می‌شوند. معمولا بادکنک‌های ستونی در دو طرف میز پذیرایی، دو سمت درب ورودی و هر فضای دیگری به‌دلخواه شما اجرا می‌شود. بادکنک آرایی ستونی با گاز هلیوم پر شده تا ایستایی خود را حفظ کند. در انتخاب رنگ، تعداد ستون و تعداد بادکنک‌ها دستتان باز است و می‌توانید جدیدترین مدل‌های بادکنک آرایی را برای تولد در وب‌سایت «سلام بادکنک» مشاهده و انتخاب کنید.

 

سفارش بادکنک تولد با سلام بادکنک

برای خدمات بادکنک آرایی جشن تولد، عروسی، ازدواج، قبولی در دانشگاه، جشن تعیین جنسیت و سایر جشن‌ها بهتر است به افراد کاربلد و وب‌سایت‌های معتبری مانند «سلام بادکنک» مراجعه کنید. وب‌سایت سلام بادکنک کلیه خدمات مربوط به بادکنک آرایی و اجرای دکور بادکنک تولد برای بزرگسال و کودک را با نهایت کیفیت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت، مدل‌های مختلف را مشاهده کنید و اگر هم ایده خاصی در ذهن دارید، با متخصصان ما در میان بگذارید. همچنین برای اطلاع از نحوه انجام خدمات در تهران و قیمت بادکنک آرایی تولد با ما تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

بادکنک آرایی تولد چرا مهم است؟

بادکنک آرایی به دمیدن روح زیبایی و سرزندگی و ایجاد فضایی فانتزی و جذاب به مهمانی شما کمک می‌کند.

انواع دکور بادکنک تولد چیست؟

بادکنک آرایی طاقی، بادکنک آرایی با حروف و بادکنک آرایی ستونی برخی از محبوب‌ترین مدل‌های طراحی هستند.

بادکنک آرایی برای چه فضایی مناسب است؟

برای جشن تولد می‌توانید بادکنک آرایی را برای داخل و بیرون فضا یا حیاط و باغ سفارش دهید.


گروه سلام بادکنک مفتخر است تا با طراحی بروز دکورهای بادکنک، مراسم شما را به بهترین نحو دیزاین کرده و زیبایی آنرا دو چندان کند . نمونه کارهای ما را در اینجا ببینید.

جهت مشاوره و سفارش این طرح با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۰۵۷۹۳۳

ما را در شبکه های اجتماعی پیگیر باشید.

اینستاگرام سلام بادکنک