امروزه کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که حداقل یک بار هنر زیبای بادکنک آرایی را ندیده باشد و یا از آن استفاده نکرده باشد. این هنر زیبا در جشن‌ها و مراسم مختلف قابلیت استفاده را داشته و باعث زیباسازی بیشتر فضا می‌شود. گستردگی استفاده از استند بادکنک آرایی به‌قدری زیاد است که از آن در افتتاحیه فروشگاه‌های بزرگ تا مراسم مهمانی و عقد عروسی و … استفاده می‌شود. درواقع تنوع طراحی و رنگ در اجرای این هنر، کمک کرده تا بادکنک آرایی برای مکان‌های مختلفی مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم راجع به انواع بادکنک آرایی در تهران صحبت کرده و تیم سلام بادکنک را به عنوان یکی از برترین تیم‌های حال حاضر در این حوزه معرفی کنیم.

بادکنک آرایی در تهران

بادکنک آرایی برای چه مراسمی استفاده می‌شود؟

تفاوتی ندارد که شما قصد استفاده از این محصولات را در چه فضایی داشته باشید، به‌هرحال تنوع طرح‌ها در اجرای استند‌های بادکنک آرایی آن‌قدر زیاد است که می‌توانید مورد مناسبی را بیابید. علاوه بر این اگر با تیم حرفه‌ای قرارداد ببندید، آن تیم می‌تواند طراحی اختصاصی برای شما انجام داده و مراسم شما را باشکوه برگزار کند. تیم سلام بادکنک توانایی اجرای طرح‌های مختلف استند بادکنک آرایی برای انواع مراسم چون مراسم افتتاحیه، جشن تولد، جشن عقد، عروسی، انواع جشن‌ها در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، جشنواره فروش، بیبی شاور، جشن افتتاحیه مراکز تجاری و فرهنگی، مراسم ملی (نوروز،یلدا، ۲۲ بهمن، دهه فجر، هفته دفاع مقدس و …)، مناسبت‌های مذهبی (نیمه شعبان، غدیر، ولادت‌ها و اعیاد مذهبی دیگر)، مناسبت‌های میلادی (ولنتاین، کریسمس، عید پاک و …) و…. را دارد.

در صورتی که طرح یا ایده خاصی برای پیاده‌سازی در مراسم خود ندارید، می‌توانید از طراحان این تیم برای طراحی کمک گرفته و یا از نمونه کارهای قبلی آن‌ها ایده بگیرید. خدمات بادکنک آرایی با توجه به مراسم شما و نوع رنگ مرتبط با برند یا تم مهمانی شما اجرا خواهد شد. بنابراین می‌توانید یک طرح کاملا اختصاصی و زیبا داشته باشید.

بادکنک آرایی در تهران

آیا انتخاب بادکنک آرایی برای مراسم به صرفه است؟

در میان انواع تزئیناتی که برای مراسم مختلف استفاده می‌شود، بادکنک آرایی بسیار رایج‌تر و محبو‌ب‌تر از سایرین است. اما دلیل این امر چیست؟ در وهله اول باید دانست که قیمت بادکنک آرایی نسبت به سایر تزئینات مقرون‌به‌صرفه تر است. همچنین این نوع طراحی زیبایی ظاهری بسیار زیادی داشته و باعث زیباتر به نظر رسیدن بخش اعظمی از مکان مورد نظر می‌شود. استند‌های بادکنک آرایی معمولا باعث ایجاد بهم ریختگی در محیط نشده و آلودگی خاصی ایجاد نمی‌کنند. علاوه بر این به مکان برگزاری نیز آسیب نزده و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. به همین دلیل خدمات بادکنک آرایی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نکات مهم برای اجرای بادکنک آرایی مراسم

برای استفاده از این هنر زیبا در جشن‌های خود باید به چند نکته توجه داشته باشید.

  • تیمی متخصص با گواهینامه بین‌المللی انتخاب کنید تا از اعتبار کار آن‌ها مطمئن باشید. زیرا هرگونه اشتباه در برگزاری مراسم بزرگ می‌تواند باعث رنجش خاطر شما در مهم‌ترین لحظات زندگی‌تان شود.
  • مطمئن شوید که تیم مورد نظر سابقه فعالیت و طراحی استندهای متنوع بادکنک آرایی را در رزومه خود دارد. زیرا ممکن است طرح انتخابی شما توسط تیم مربوطه کار نشده باشد و اجرای آن با خطا صورت بگیرد. تیم سلام بادکنک اجراکننده صد‌ها طرح بادکنک آرایی در تهران و حومه (شهریار، کرج، لواسان، دماوند و ….) بوده و می‌تواند طرح‌های اختصاصی با سلیقه و سبک مراسم شما را پیاده‌سازی کند.
  • برای بادکنک آرایی در تهران لازم است تا از لیست قیمت بادکنک آرایی اطلاع داشته باشید و مطابق آن سفارش دهید. بنابراین تیم مربوطه موظف است تا قیمت مقرون‌به‌صرفه به شما پیشنهاد داده و از همان ابتدا با شما صادق باشد.

بادکنک آرایی در تهران

کلام آخر

استفاده از خدمات بادکنک ‌آرایی در تهران به دلیل جذابیت زیادی که دارد، بسیار پرطرفدار است. این هنر می‌تواند در مراسم مختلفی استفاده و فضا را به آسان‌ترین شکل ممکن زیبا کند. تیم سلام بادکنک با داشتن سال‌ها سابقه کار و اجرای بادکنک آرایی در  تهران و حومه (شهریار، کرج، لواسان، دماوند و ….) آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. تمامی اعضای این تیم دارای گواهینامه بین‌المللی معتبر بوده و می‌توانند انواع طرح‌های مختلف را پیاده‌سازی کنند. هنگام سفارش می‌توانید تم درخواستی خود را  با رنگ و سبک سفارشی و با دکور‌های حرفه‌ای و تخصصی بادکنک انتخاب کنید. تمامی نمونه کارهای این تیم با تضمین ماندگاری دکور برای مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

سوالات متداول

هزینه بادکنک آرایی در تهران چقدر است؟

هزینه بادکنک آرایی در تهران بسته به طرح، متراژ و نوع بادکنک متفاوت است.

آیا هزینه رفت و آمد برای بادکنک آرایی در تهران جداگانه محاسبه می شود؟

خیر بادکنک آرایی درتهران هزینه رفت و آمد ندارد.

هزینه بادکنک آرایی در حومه تهران به چه صورت است؟

هزینه بادکنک ارایی در حومه تهران مانند داخل شهر تهران است و فقط هزینه رفت و آمد به آن اضافه می شود.
حومه تهران شامل: لواسان، فشم، دماوند، شهریار، کرج، آبعلی، کردان، اسلامشهرو … می شود

سفارش بادکنک آرایی در تهران به چه صورت است؟

برای سفارش بادکنک آرایی در تهران می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۰۵۷۹۳۳ تماس بگیرید.


گروه سلام بادکنک مفتخر است تا با طراحی بروز دکورهای بادکنک، مراسم شما را به بهترین نحو دیزاین کرده و زیبایی آنرا دو چندان کند .

نمونه کارهای ما را در اینجا ببینید.

جهت مشاوره و سفارش این طرح با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۰۵۷۹۳۳

ما را در شبکه های اجتماعی پیگیر باشید.

اینستاگرام سلام بادکنک