بادکنک آرایی سلام بادکنک

بادکنک آرایی جشن تولد با تم آدم برفی

بادکنک آرایی جشن تولد با تم آدم برفی

بادکنک آرایی جشن تولد با تم آدم برفی

در این تم زمستانی از بادکنک های

سفید آبی و بوبو بالن استفاده شده است.

دو ستون زیبا بهمراه ریسه بالای آن،

در کنار بادکنک های هلیومی زیبایی چشم نوازی به فضا داده است.

تصاویر بادکنک آرایی جشن تولد با تم آدم برفی

 

 

 

هم چنین ببینید:

بادکنک آرایی ستون رنگارنگ با بادکنک های لوله ای

 

 

طرح های بادکنک آرایی

بادکنک آرایی سلام بادکنک مجری بادکنک آرایی حرفه ای در تهران است.

دکور کلیه مراسم و جشن های شما را با اجرای تیم آموزش دیده و حرفه ای تقدیمتان خواهیم کرد.

اجرای دکور مراسم شامل:

  • بادکنک آرایی جشن تولد ، بیبی شاور، اجرای تم تولد
  • بادکنک آرایی جشن عقد، عروسی، سالگرد ازدواج
  • بادکنک آرایی جشن مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
  • بادکنک آرایی افتتاحیه مراکز تجاری و فرهنگی، جشنواره فروش و حراج
  • بادکنک آرایی نوروز،یلدا، ۲۲ بهمن، دهه فجر، هفته دفاع مقدس و … (مراسم ملی)
  • بادکنک آرایی نیمه شعبان، غدیر، ولادت ها و اعیاد مذهبی دیگر (مناسبت های مذهبی)
  • بادکنک آرایی ولنتاین، کریسمس، عید پاک و …(مناسبتهای میلادی )

 

انواع بادکنک آرایی

نمونه کار های ما را به تفکیک موضوع نیز ببینید:

بادکنک آرایی افتتاحیه

بادکنک آرایی عقد و عرسی

بادکنک آرایی مذهبی

بادکنک آرایی هلیومی

بادکنک آرایی تولد

بادکنک آرایی ولنتاین

اصطلاحات بادکنک آرایی

 

بادکنک آرایی مراسم

بادکنک آرایی عبارت است از توانایی خلق آثار زیبا و مهیج با انواع مختلف بادکنک. بادکنک های فویلی، لاتکسی، بوبو و … در رنگ بندی متنوع و با به کار گیری روش های مدرن برای دکور استفاده می شود.

بادکنک آرایی در ایران و دنیا برای تزئینات انواع مجالس شادی و مراسم های مختلف از قبیل افتتاحیه ها، جشنواره ها و … به کار می رود. همچنین سالیان سال است که با استفاده از بادکنک های مختلف و به کار گیری روش های ابتکارانه و جدید انواع مراسم را با بادکنک تزیین می کنند. در مراسم هایی مانند عروسی، مراسم جشن عقد و نامزدی، تولد دختران و پسران، افتتاحیه فروشگاه ها و مراکز تجاری بزرگ و بسیاری دیگر از مناسبتهای مربوط به آیین و اعیاد فرهنگی، بادکنک آرایی را به شکل استادانه و بی نقص انجام می دهند.

هزینه هایی که صرف استفاده از بادکنک آرایی می شود، روند رو به رشدی را در طی سال های اخیر در ایران پیش گرفته است. مردم ایران بسیار بیشتر از گذشته اقدام به بادکنک آرایی در جشن های خود می کنند. علت این امر جذابیت و محبوبیت بسیار بالای بادکنک آرایی های زیبا است که مردم را به این امر ترغیب می کند.

همان گونه که گفته شد مفهوم بادکنک آرایی، تزئین فضای یک جشن یا مراسم به وسیله ی بادکنک های متنوع و زیبا است. معمولا هدف استفاده از بادکنک آرایی تزئین فضای جشن های تولد، مراسم های مربوط به ازدواج، انواع جشنواره ها و افتتاحیه ها، اعیاد ملی و مذهبی و … است.

استفاده از بادکنک های گوناگون در مراسم های مختلف زیبایی دو چندانی به فضای مراسم می دهد.

سلام بادکنک مجری حرفه ای بادکنک آرایی

سلام بادکنک با یک دهه تحربه در بادکنک آرایی، همواره همه ی همت و تلاش خود را می کند تا زیباترین و مجلل ترین تزئینات بادکنک آرایی را با بهترین کیفیت و تیم مجرب و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

سلام بادکنک با اعزام مجرب ترین نیرو هایش در امر بادکنک آرایی به محل برگزاری جشن و همچنین با استفاده از بهترین بادکنک ها همه ی تلاش خود را به کار می گیرد تا زیبا ترین مدل های بادکنک آرایی مانند جایگاه، طاق، ستون، ال‌ شکل و حالت‌ های مختلف دیگر را اجرا کند و نیاز های شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ بدهد.

جدیدا سعی می شود تا در بادکنک آرایی ها انواع شخصیت های تم تولد دخترانه و پسرانه و قهرمان های کارتونی را با بادکنک ها به طرز خلاقانه ای ایجاد کرده و با ترکیب آن ها با بادکنک های فویلی طرح تم، جذابیت فراوانی در جشن ها ایجاد شود. شخصیت های تم ها به نوع جشن و سلیقه و جنسیت شخص مورد نظر وابسته است.

بادکنک آرایی جشن و مراسم 

اگر برای تزئین محل جشن زمان کافی ندارید می توانید از افراد متخصص برای بادکنک آرایی استفاده کنید. شما می توانید با خیالی آسوده بادکنک آرایی جشن خود را به متخصص ترین افراد سورتایم بسپارید و از انرژی و زمان خود برای کار های دیگر استفاده کنید.

بادکنک آرایی یا همان تزئین محیط جشن با انواع مختلف بادکنک از بادکنک های ساده و تک رنگ تا بادکنک های حرفه ای تر و بزرگتر است. می توان این بادکنک ها را در اشکال مختلف در آورد و محیط جشن را جذاب تر و زیبا تر کرد.

همانطور که گفته شد در حال حاضر بادکنک آرایی تنها مخصوص جشن های تولد نیست. بلکه در بسیاری از مراسم ها و اعیاد و حتی جشنواره ها و افتتاحیه ها از بادکنک آرایی استفاده می شود. این امر جلوه ای دل نواز تر و مهیج تر به مراسم مد نظر تان می دهد. همانطور که می دانید بادکنک ها انواع مختلفی از نظر جنس، رنگ، قیمت و … دارند. شما می توانید .

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع بادکنک ها و همچنین نکات کاربردی برای استفاده ی صحیح از بادکنک ها و افزایش طول عمر آن ها و یا ایده های جالب و مبتکرانه برای بادکنک آرایی به قسمت مقالات مراجعه کنید.


گروه سلام بادکنک مفتخر است تا با طراحی بروز دکورهای بادکنک، مراسم شما را به بهترین نحو دیزاین کرده و زیبایی آنرا دو چندان کند .

نمونه کارهای ما را در اینجا ببینید.

بادکنک آرایی در تهران

جهت مشاوره و سفارش این طرح با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۰۵۷۹۳۳

ما را در شبکه های اجتماعی پیگیر باشید.

اینستاگرام سلام بادکنک